Alexandru Rada

Concert …cu fotbal (Guerilla Marketing by Heineken)

Posted in Diverse by Alexandru Rada on 18 Martie 2010

Cand Heineken a organizat un concert fals de muzica clasica, in acelasi timp cu meciul dintre Read Madrid si AC Milan, nu existau practic deloc sanse ca un fan adevarat sa fie prezent… cu exceptia cazurilor in care prietenele, profesorii sau sefii i-au convins (prin orice mijloace, bineinteles).

Ce s-a intamplat a fost absolut comic, pe langa faptul ca Heineken a demonstrat ca poate face inca o data o campanie de guerilla marketing cu un buget impresionat, dar si rezultate pe masura: 1100 de fani pacaliti, 1,5 milioane de oameni au vazut reactiile lor in direct, iar traficului sitului a crescut cu peste 5 milioane.

Uitati mai jos:

Anunțuri

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sergiu said, on 18 Martie 2010 at 9:32 am

    Foarte tare idea; modifica in titlu a cu e :))

  2. x said, on 18 Martie 2010 at 12:51 pm

    Saracii..nu ii cheama Heineken??

  3. Alexandru Rada said, on 18 Martie 2010 at 6:13 pm

    ba, da, greseala mea. acum am corectat.


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: