Alexandru Rada

problemă de logică

Posted in Diverse by Alexandru Rada on 11 Aprilie 2009

se spune că inginerilor le ia 3 minute să o rezolve, arhitecţilor 3 ore şi doctorilor 6 ore.  Care este cel de-al 6-lea număr din seria:

1, 2, 6, 42, 1806 ….

Ţineţi răspunsul pentru voi, scrieţi doar cât timp v-a luat să rezolvaţi!

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. L.M.S. said, on 11 Aprilie 2009 at 9:05 am

    10 secunde.. ;;) sper numai ca au fost secunde in care am aflat cu adevarat raspunsul corect..si nu un timp in care m-am amagit ca m-ar duce capul 😀

  2. Mili said, on 23 Aprilie 2009 at 10:03 am

    30 de s. Nu l-am calculat dar am prins spilu’. Probabil il fac sub 3 min. Si da…sunt inginer. 🙂

  3. CS said, on 23 Aprilie 2009 at 9:17 pm

    45 sec

  4. Ana said, on 12 Mai 2009 at 8:59 pm

    2 minute. Recunosc. M-au facut cei de de mai sus. Dar devin inginer peste 2 ani, asa ca…eu zic ca e bine 🙂


Lasă un răspuns

