promoţii şi reduceri
Cât de adevărate sunt aceste „reduceri”? Sună atât de bine cumperi două produse şi din al doilea plăteşti doar jumătate.
Chiar cumpără lumea crezând că tocmai a păcălit toată echipa magazinului şi că a găsit cel mai ieftin produs. Suntem atraşi de lucruri primite gratis, iar mulţi „vânăm” aceste „reduceri”.
Dar se uită oare cineva şi la preţul primului produs (cel care nu e redus)? NU SE UITĂ, pentru ca toţi sunt atraşi de o sticlă de IceTea la doar 2 lei, de o apă minerală la doar 1 leu sau alte preţuri scrise de 10 ori mai mare pentru „cel de-al doilea produs”. Dar IceTea-ul ăla e 4.5 lei pentru prima sticlă, apa minerală vreo 2.8 lei. Dacă le aduni şi le împarţi la 2 probabil nu căştigi mai mult de o mie, două vechi.
Dar ăsta e marketing, şi merge al naibii de bine. Noi ce putem face este să reţinem următoarea idee: tot ce e la promoţie, scris cu litere de-o şchioapă sau puse să te loveşti de ele aduce cel mai mare profit vânzătorului. Şi nu întotdeauna este cel mai ieftin.
leave a comment